wtorek, 11 maja 2010

Motywowanie w przedsiębiorstwie



Jeśli firma ma osiągnąć zamierzone cele (np. zwiększenie sprzedaży) wszystkie osoby z kadry kierowniczej (a także właściciele małych przedsiębiorstw) muszą przydzielać podległym im pracownikom zadania, które odpowiadają ich kwalifikacjom i umiejętnościom.

Czasami to jednak zbyt mało!

Kadra kierownicza powinna swoim działaniem wyzwalać w pracownikach wolę i chęć działania. Konieczne jest również kształtowanie korzystnych dla firmy zachowań i postaw.

W takim przypadku sukces zależy od tego, czy osoba zarządzająca zna podstawowe mechanizmy motywowania pracowników. Nie bez znaczenia są również posiadane środki i narzędzia mające zwiększyć motywację podwładnych oraz to czy potrafi stosować je w zależności od sytuacji w przedsiębiorstwie.

Książka elektroniczna (e-book) „Motywowanie w przedsiębiorstwie” napisana pod redakcją Zdzisława Jasińskiego, systematyzuje praktyczną wiedzę na ten temat. Jej zakres dotyczy również zmian spowodowany wprowadzeniem nowoczesnych technologii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz